ماشین آلات سنگین هبلکس

۸ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تعمیر و بازسازی لیفتراک و تجهیزات انبارداری

تعمیر و بازسازی لیفتراک

لیفتراک ها با اینکه می توانند به سهولت کار ما کمک کنند ، اما با مرور زمان و استفاده مداوم و عدم توجه به سرویس و نگهداری، این دستگاههای میتوانند با خرابی های جزئی یا کلی باعث دردسر شوند.

تعمیرات لیفتراک یکی از جمله مواردی است که در هنگام استفاده و نگهداری لیفتراک باید به آن توجه داشت. اگر لیفتراک شما خراب شود و یا دچار آسیب شود بدون شک باید جهت تعمیر آن به یک فرد متخصص مراجعه نمایید چرا که تعمیرات لیفتراک هم زمان بر است و هم نیاز به تخصصی بالایی دارد زیرا لیفتراک ها از اجزای پیچیده تری ساخته شدند.

واحد تعمیرات این مجموعه با دارا بودن پرسنلی با تجربه و کارآزموده توانسته اند در این عرصه فعالیت چشمگیری را از خودت نشان دهند و همواره در این امر می توانند همراه و پشتیبان شما باشند و شما را در این امر یاری می رسانند.

فعالیت های واحد تعمیرات

  • بازسازی کامل انواع لیفتراک «Over Hall» با ضمانت کارکرد
  • تعمیرات تخصصی انواع لیفتراک های دیزل، گازسوز ، برقی و دوگانه سوز
  • انجام سرویس به دو صورت ثابت و سیار
  • تعمیرات تخصصی بردهای کنترل لیفتراکهای برقی
  • تعمیرات انواع شارژر لیفتراک
  •  رنگ آمیزی کامل انواع لیفتراک
  • گروه صنعتی هبلکس گروه صنعتی هبلکس
  • ۰
  • ۰

تعمیرات لیفتراک در تعمیرگاه مرکزی این شرکت واقع در جاده تبریز-آذرشهر صورت می پذیرد. این مجموعه با در اختیار داشتن امکانات مجهز فنی و با تکیه بر دانش متخصصین خود در بخش تعمیرات ، شناخت و عیب یابی تجهیزات و قطعات ماشین آلات صنعتی بویژه لیفتراک و تجهیزات انبارداری ،در زمینه تعمیر و راه اندازی لیفتراک برقی، تعمیر و راه اندازی لیفتراک دیزل، تعمیر و راه اندازی لیفتراک دوگانه سوز در خدمت کلیه انبارها و کارخانجات و صنایع کشور میباشد و با دارا بودن امکانات مجهز مکانیکی و الکترونیکی قادر است هرگونه ایراد اینگونه ماشین آلات را شناسایی و تعمیر نموده و در اسرع وقت به کارفرمایان محترم تحویل نماید و تا کنون رضایتمندی تعداد زیادی از مشتریان خود را در زمینه تعمیر انواع لیفتراک سبک و سنگین و بازسازی کامل  انواع لیفتراک کسب نموده است.

برخی از فعالیت های واحد تعمیرات

 

  • گروه صنعتی هبلکس گروه صنعتی هبلکس
  • ۰
  • ۰

باطری لیفتراک برقی | باطری لیفتراک | باطری لیفتراک هاوکر

باطری لیفتراک برقی

لیفتراک های برقی برای محیط های سربسته مانند انبارها به خاطر عدم تولید دود و صدای اندک انتخاب مناسبی اند. بنابراین در فضاهای سربسته که تهویه قوی ندارند توصیه می شود به جای استفاده از لیفتراک های دیزلی یا گازی که دودزا بوده و پر سر و صداتر هستند از لیفتراک های برقی استفاده شود.

این لیفتراک ها بطور معمول دارای موتوری از نوع AC با ضریب ایمنی بالا می باشند که موتور این تجهیزات از طریق یک باطری لیفتراک از نوع اسیدی –  سربی با ولتاژ و آمپراژ مناسب برای تامین انرژی خود تغذیه می شوند.

باطری سربی – اسیدی در سال 1859 برای اولین بار توسط یک فیزیکدان فرانسوی به نام Gaston Planté به عنوان اولین باطری با قابلیت شارژ مجدد بصورت تجاری به بازار عرضه شد. هم اکنون اقبال عمومی به استفاده از این باتری‌ها تا به حدی است که تقریبا 80 درصد از کل مصرف سرب دنیا در ساخت باتری‌های سرب اسیدی استفاده می‌شود.

باطریهای اسیدی-سربی لیفتراک ها نوعی از باطری های صنعتی مخصوص کارهای سنگین هستند که گاهی اوقات باتری های کششی نیز نامیده میشوند که معمولا از سلولهای اسیدی سربی 2 ولت با میزان جریان دهی و آمپراژ بالا ساخته میشوند و معمولا در ولتاژهای 24 ولت ، 36 ولت ، 48 ولت ، 72 ولت ، 80 ولت ، دوبل 40 ولت ، و در آمپر ساعت های مختلف از 300 آمپر ساعت الی 1000 آمپر ساعت میباشند و نکته اساسی در کلیه باطری لیفتراک ها این است که همگی مضربی از 2 ولت میباشند یعنی بطور مثال یک باطری لیفتراک 48 ولت شامل بیست و چهار سلول دو ولتی و یا یک باطری لیفتراک 80  ولتی شامل چهل سلول دو ولتی میباشد.

باطری لیفتراک های این فروشگاه جهت استفاده در کاربردهاى مختلف با شرایط کارى سنگین و معمولى مانند انواع تراکهاى برقى، لیفت تراک، پالت تراک، استکر، ریچ تراک و بالابرهاى برقى وهمچنین ماشین هاى نظافت شهرى و سایر صنایع و تجهیزات با کاربرد مشابه در استاندارد های جهانی عرضه میگرد.

در این شرکت باطری انواع لیفتراک برقی شامل:

باطری لیفتراک برقی سهند SAHAND و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی سپاهان SEPAHAN و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی دوسان DOOSAN و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی فیات او ام FIAT-OM و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی تویوتا TOYOTA و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی یوهاینریش JUNGHEINRICH و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی بی تی BT و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی کوماتسو KOMATSU و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی هیوندای HYUNDAI و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی اشتیل STILL و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی لینده LINDE و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی کلارک CLARCK و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی بائولی BAOLI و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی چری CHERY و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی هلی HELI و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی سوسانگ SOOSUNG و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی تایلیفت TAILIFT و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی تی ام اس TMS و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی نیسان NISSAN و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی تی سی ام TCM و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی آریا ARIA و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

عرضه می شود و همچنین برندهای ارائه شده در این فروشگاه را می توان برحسب تنوع به صورت زیر تقسیم بندی کرد:

  • و باطری های لیفتراک با برند داخلی
  • گروه صنعتی هبلکس گروه صنعتی هبلکس
  • ۰
  • ۰

استاکر برقی

استاکر برقی  

استاکر برقی نوعی از تجهیزات انبارداری می باشد که قابلیت حمل بار و حمل پالت در ارتفاع را داراست. این تجهیزات با قیمت مناسب خود کارآمدی بسیاری در انبار های کوچک، محیط های صنعتی و کارگاهی که نیازمند جابجایی بار در ارتفاع هستند را دارد.هدف اصلی استاکرها برای بارگیری بار داخل ماشین های باربری و تخلیه بار از این گونه وسایل نقلیه است. همچنین عمده کاربرد این وسایل در فروشگاه ها با فضای کافی، کارگاه ها و کارخانه ها برای قرار دادن بار در داخل قفسه های انبار و یا پایین گذاشتن بار از قفسه ها می باشد .

 

استاکر بدون سکو

این سری از استاکر های برقی برای کارهای سبک و حرکات در سطح افقی پالت طراحی شده است . طراحی جمع و جور و مانور پذیری آن، این نوع استاکر ها را مناسب برای استفاده در طیف گسترده ای از کارها، مانند استفاده در مغازه ها و دفاتر کرده است .

استاکر بدون سکو (مخصوص شرایط کاری سنگین)

این سری از استاکر های برقی با طراحی ایمن، با دوام و جمع و جور برای کارهای انبارداری سبک و سنگین طراحی شده است که باعث افزایش راندمان و عملکرد در حین حمل و نقل افقی، قرار دادن بار در داخل قفسه های انبار و یا پایین گذاشتن بار از قفسه ها در ارتفاع بالاتری می شوند. این سری از استاکر ها همچنین در سطوح ناهموار نیز می توانند عملکرد مناسبی داشته باشند .

استاکر سکودار

این نوع بالابرها مجهز به پلت فرم یا سکوی مخصوص ایستادن اپراتور به همراه گارد محافظ بوده که مخصوص عملیات تخلیه و بارگیری سنگین تا دو تن و با حداکثر سرعت در انبارهای متوسط و بزرگ میباشد و در صورت کسب مهارت توسط اپراتور ،سرعت عمل استاکر ها از لیفتراک بیشتر بوده و در مکانهایی که لیفتراک معمولی به لحاظ ابعاد و اندازه قابلیت مانور ندارد به راحتی حرکت کرده و زمان جابجای و چیدمان کالا در انبار را به شدت کاهش می دهد.

ریچ استاکر سکودار

این نوع استاکر ها میتوانند علاوه بر بالا و پایین بردن شاخکها ، میتواند به اندازه 50 سانتی متر بسمت جلو حرکت نماید و این موضوع سهولت بسیار زیادی در جهت بارگیری و تخلیه ایجاد نماید و با بکارگیری از این مزیت این سری از استاکرها می توانند فضای ذخیره سازی و بهره وری را افزایش دهند.

این دستگاهها بطور معمول دارای موتوری از نوع AC با ضریب ایمنی بالا می باشند که موتور این تجهیزات از طریق یک باتری اسیدی– سربی با ولتاژ و آمپراژ مناسب برای تامین انرژی خود بهره می برد .

شرکت آذران پیشرو صنعت با دارا بودن پرسنل فنی مجرب و با توجه به اهمیت صنعت جابه جایی مواد در اجرا و پیشبرد اهداف والای پروژه های ملی و صنعتی کشور با هدف ایجاد یک مجموعه متخصص در زمینه لیفتراک اقدام به فروش انواع لیفتراک (دیزلی، برقی، دوگانه سوز) در تناژهای مختلف و همچنینتجهیزات انبارداری (پالت تراک ، استاکر ، ریچ تراک، جک پالت) ، از برندهای معتبر جهانی نموده است.

  • گروه صنعتی هبلکس گروه صنعتی هبلکس
  • ۰
  • ۰

پالت تراک برقی جهت جابجایی انواع پالت و بار، با قابلیت حمل نفر می باشد. این دستگاه تمام اتوماتیک بوده و توسط باطری های صنعتی قابل شارژ، حرکت و بالابری بار را توسط الکترو موتورهای حرکت و از طریق بردهای الکترونیکی انجام می دهد و به کمک دسته فرمان کاملا ارگونومیک ، کنترل و هدایت می شود . این دستگاه ایده آل برای محیط های سرپوشیده از جمله انبار، با بهروری بالا می باشد.

 پالت تراک برقی بدون سکو

پالت تراک برقی با ظرفیت 2 تن دارای طراحی دقیق و فنی که بوسیله باتری و موتور با توان بالا دستگاه مناسبی برای جابجایی بار در سطوح کاملا مسطح می باشد. همچنین باتری با توان بالا باعث بالا رفتن ساعت کاری در این دستگاه شده است.

این نوع پالت تراک مناسب برای انواع کارهای سبک وزن، مانند حمل و نقل افقی، بارگیری، تخلیه بار می باشد . پالت تراک ها توسط دسته بازویی کاملا ارگونومیک هدایت می شود، و مناسب برای مانور در فضاهای تنگ می باشد.

 پالت تراک برقی سکودار

این نوع  پالت تراک مجهز به  پلت فرم یا سکوی مخصوص ایستادن اپراتور به همراه گارد محافظ بوده که مخصوص عملیات تخلیه و بارگیری سنگین تا دو تن در انبارهای متوسط و بزرگ می باشد و در صورت کسب مهارت توسط اپراتور ، سرعت عمل پالت تراک از لیفتراک بیشتر بوده و در مکانهایی که لیفتراک معمولی به لحاظ ابعاد و اندازه قابلیت مانور ندارد به راحتی حرکت کرده و زمان جابجایی و چیدمان کالا در انبار را به شدت کاهش می دهد .

 پالت تراک برقی مخصوص با قابلیت ایستادن

این نوع پالت تراک ( Stand-in powered pallet trucks ) مناسب برای عملیات در فواصل طولانی می باشد که در کنار آن برای ایمنی و محافظت سرنشین از موانع اطراف محیط کاری از محفظه ای جهت ایستادن اپراتور استفاده شده است که کاربرد بسیار زیاد در انبارهای مختلف با کارهای سخت و متعدد (Heavy Duty) راسبب می گردد و از یک فرمان الکتریکی با قابلیت چرخش 180 درجه بهره می گیرد.

 پالت تراک برقی با قابلیت نشستن

این سری از پالت تراک ها ( Rider-seated powered pallet trucks ) برای حمل بارهای چندگانه در انبارهای طولانی مناسب است و با وجود امکان نشستن، راحتی اپراتور را فراهم می سازد. طراحی صندلی با قابلیت تنظیم، طراحی ارگونومیک فرمان و پدال نیز راحتی راننده را فراهم نموده است . این نوع پالت تراک میتواند برای حمل سریع و کارآمد بار، با سرعت 20 کیلومتر در ساعت جابجایی را انجام دهد.

 

شرکت آذران پیشرو صنعت با دارا بودن پرسنل فنی مجرب و با توجه به اهمیت صنعت جابه جایی مواد در اجرا و پیشبرد اهداف والای پروژه های ملی و صنعتی کشور با هدف ایجاد یک مجموعه متخصص در زمینه لیفتراک اقدام به فروش انواع لیفتراک (دیزلی، برقی، دوگانه سوز) در تناژهای مختلف و همچنینتجهیزات انبارداری (پالت تراک ، استاکر ، ریچ تراک، جک پالت) ، از برندهای معتبر جهانی نموده است.

  • گروه صنعتی هبلکس گروه صنعتی هبلکس
  • ۰
  • ۰

جک پالت دستی

جک پالت ها ( Hand pallet trucks ) وسیله هایی هستند که برای حرکت دادن وسیله های سنگین به کار می روند و محصولات را از نقطه ای به نقطه ی دیگر بدون هیچ دردسری می برند. جک پالتها برای جابجایی و انتقال ساده تر بسته ها و مواد ذخیره شده به کار می رود چون بسته ها روی پالت قرار می گیرند ، جک پالت ها معمولا برای جابه جایی پالت ها طراحی شده اند. این تجهیزات معمولا در انبارها، کارخانه های تولیدی و انبارها به عنوان تجهیزاتی که برای جا به جایی ضروری هستند به کار می رود.

 

جک پالت استاندارد

جک پالت دستی بهترین دستگاه برای جابجایی مواد و محصولاتی است که در انبارها و تولیدی ها و سردخانه ها استفاده می شود.
خصوصیات این دستگاه در حالت استاندارد:

  • چرخ دوبل پلی یورتال
  • مجهز به پمپ HG
  • ارتفاع بالابری 200 میلی متر
  • طول شاخک 1150 میلی متر
  • عرض دستگاه 550 میلی متر
  • وزن دستگاه 75الی85 کیلوگرم

 

جک پالت قیچی

جک پالت قیچی محصولی بسیار کارآمد با قابلیت های گوناگون مانند یک جک پالت معمولی، یک میز کار و یا سکوی مخصوص می باشد.  مشخصه بارز ارتفاع گیری این دستگاه از خم و راست شدن بی مورد کاربر در تخلیه و بارگیری جلوگیری می کند.

از خصوصیات این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • مناسب جهت بارگیری و تخلیه در وانت بار و ارتفاع تا 83 سانتیمتر
  • پایه های بلند جهت برقرای تعادل بیشتر در پالت های گوناگون
  • تقویت یک تکه قاب جلو برای افزایش ثبات و یکنواختی حرکت جک پالت
  • چرخ از جنس پلی اورتان (PU) جهت جلوگیری از سایش
  • دستگیره طراحی شده ارگونومیک برای افزایش راحتی و کاهش خستگی در حین کار

 

جک پالت توزین دار

جک پالت توزین دار اکثرا در انبارهای غذایی یا موارد خاص دیگر برای کشیدن وزن پالت مورد نظر و جا به جا کردن آن استفاده می شود ، که دقت این دستگاه ها هنگام وزن کردن ، مهمترین ویژگی این جک پالت می باشد که باید اهمیت زیادی موقع خرید به آن داده شود.

  • با قابلیت پرینت گرفتن (سیستم ضدآب)
  • حداقل وزن قابل سنجش 450 گرم، حداکثر خطا 200 گرم، حداکثر بارگیری 2 تن
  • دارای عملگری های وزن خالص، وزن ناخالص، وزن کل و شمارشگر
  • زمان شارژ مجدد باطری 12 ساعت و سیستم خاموش کن اتوماتیک، تنظیم نور صفحه و اخطار دهنده شارژ

 

جک پالت گالوانیزه

جک پالت گالوانیزه یا استیل همانطور که از اسم آن پیداست از جنس فلزهایی مقاوم در برابر خوردگی، رطوبت و محیط های مرطوب ساخته شده است. همچنین از این جک پالت در محیطهای بهداشتی به دلیل سهولت و مقاومت در برابر شستن و ضد عفونی کردن استفاده می شود.

  • پمپ هیدرولیک قوی و با دوام
  • مناسب در فروشگاه ها، انبارها و مراکز پخش
  • استفاده از بدنه فولاد با کیفیت فوق العاده بالا
  • طراحی دسته ارگونومی

 

شرکت آذران پیشرو صنعت با دارا بودن پرسنل فنی مجرب و با توجه به اهمیت صنعت جابه جایی مواد در اجرا و پیشبرد اهداف والای پروژه های ملی و صنعتی کشور با هدف ایجاد یک مجموعه متخصص در زمینه لیفتراک اقدام به فروش انواع لیفتراک (دیزلی، برقی، دوگانه سوز) در تناژهای مختلف و همچنینتجهیزات انبارداری (پالت تراک ، استاکر ، ریچ تراک، جک پالت) ، از برندهای معتبر جهانی نموده است.

 

 
  • گروه صنعتی هبلکس گروه صنعتی هبلکس
  • ۰
  • ۰

شاخک لیفتراک

شاخک لیفتراک یکی از مهمترین بخش های لیفتراک می باشد که وظیفه بالابری اجسام روی پالت رو بر عهده دارد، وجود پالت های مختلف با ابعاد های مختلف نیازمند این است تا به نسب بار و پالت در نظرگرفته شده شاخک لیفتراک مناسب روی دستگاه لیفتراک نصب شود.

ماشین آلات صنعتی هبلکس پیشرو در فروش و نصب انواع شاخک لیفتراک در انواع :

  • شاخک لیفتراک پشت 41 مناسب جهت لیفتراک 1.5 و 2 تن برندهای کوماتسو ، تویوتا، دوو، هیوندا، دوسان و … طول های 90 ، 105 ، 120و …
  • شاخک لیفتراک پشت 51 سانتیمتر مناسب جهت لیفتراک 3 تن برندهای کوماتسو ، تویوتا، دوو، هیوندا، دوسان و ….. طول های 90 ، 105 ، 120 سانتیمتر و ….
  • و شاخک لیفتراک پشت 64 سانتیمتر مناسب جهت لیفتراک با تناژهای بالا
  • گروه صنعتی هبلکس گروه صنعتی هبلکس
  • ۰
  • ۰

باطری لیفتراک

باطری لیفتراک برقی | باطری لیفتراک | باطری لیفتراک هاوکر

باطری لیفتراک برقی

لیفتراک های برقی برای محیط های سربسته مانند انبارها به خاطر عدم تولید دود و صدای اندک انتخاب مناسبی اند. بنابراین در فضاهای سربسته که تهویه قوی ندارند توصیه می شود به جای استفاده از لیفتراک های دیزلی یا گازی که دودزا بوده و پر سر و صداتر هستند از لیفتراک های برقی استفاده شود.

این لیفتراک ها بطور معمول دارای موتوری از نوع AC با ضریب ایمنی بالا می باشند که موتور این تجهیزات از طریق یک باطری لیفتراک از نوع اسیدی –  سربی با ولتاژ و آمپراژ مناسب برای تامین انرژی خود تغذیه می شوند.

باطری سربی – اسیدی در سال 1859 برای اولین بار توسط یک فیزیکدان فرانسوی به نام Gaston Planté به عنوان اولین باطری با قابلیت شارژ مجدد بصورت تجاری به بازار عرضه شد. هم اکنون اقبال عمومی به استفاده از این باتری‌ها تا به حدی است که تقریبا 80 درصد از کل مصرف سرب دنیا در ساخت باتری‌های سرب اسیدی استفاده می‌شود.

باطریهای اسیدی-سربی لیفتراک ها نوعی از باطری های صنعتی مخصوص کارهای سنگین هستند که گاهی اوقات باتری های کششی نیز نامیده میشوند که معمولا از سلولهای اسیدی سربی 2 ولت با میزان جریان دهی و آمپراژ بالا ساخته میشوند و معمولا در ولتاژهای 24 ولت ، 36 ولت ، 48 ولت ، 72 ولت ، 80 ولت ، دوبل 40 ولت ، و در آمپر ساعت های مختلف از 300 آمپر ساعت الی 1000 آمپر ساعت میباشند و نکته اساسی در کلیه باطری لیفتراک ها این است که همگی مضربی از 2 ولت میباشند یعنی بطور مثال یک باطری لیفتراک 48 ولت شامل بیست و چهار سلول دو ولتی و یا یک باطری لیفتراک 80  ولتی شامل چهل سلول دو ولتی میباشد.

باطری لیفتراک های این فروشگاه جهت استفاده در کاربردهاى مختلف با شرایط کارى سنگین و معمولى مانند انواع تراکهاى برقى، لیفت تراک، پالت تراک، استکر، ریچ تراک و بالابرهاى برقى وهمچنین ماشین هاى نظافت شهرى و سایر صنایع و تجهیزات با کاربرد مشابه در استاندارد های جهانی عرضه میگرد.

در این شرکت باطری انواع لیفتراک برقی شامل:

باطری لیفتراک برقی سهند SAHAND و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی سپاهان SEPAHAN و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی دوسان DOOSAN و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی فیات او ام FIAT-OM و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی تویوتا TOYOTA و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی یوهاینریش JUNGHEINRICH و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی بی تی BT و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی کوماتسو KOMATSU و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی هیوندای HYUNDAI و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی اشتیل STILL و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی لینده LINDE و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی کلارک CLARCK و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی بائولی BAOLI و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی چری CHERY و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی هلی HELI و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی سوسانگ SOOSUNG و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی تایلیفت TAILIFT و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی تی ام اس TMS و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی نیسان NISSAN و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی تی سی ام TCM و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

باطری لیفتراک برقی آریا ARIA و شارژر باطری لیفتراک برقی مربوطه

عرضه می شود و همچنین برندهای ارائه شده در این فروشگاه را می توان برحسب تنوع به صورت زیر تقسیم بندی کرد:

  • و باطری های لیفتراک با برند داخلی
  • گروه صنعتی هبلکس گروه صنعتی هبلکس