ماشین آلات سنگین هبلکس

  • ۰
  • ۰

باطری لیفتراک هاوکر Hawker Perfect Plus سطح بالایی از قدرت و قابلیت اطمینان  بیشتری را در شرایط کارى سنگین و معمولى برای دستگاههای صنعتی همانند انواع تراکهاى برقى، لیفت تراک، پالت تراک، استکر، ریچچ تراک و بالابرهاى برقى، ماشین هاى نظافت شهرى، کارگاهى و سایر تجهیزات با کاربرد مشابه  را مهیا می سازد.

این نوع سری باطری لیفتراک بهره وری بالاتری را در نسبت به مدل های مشابه فراهم می کند و شارژ بیشتری را در خود نگه می دارد که این مزیت ها با کمک استفاده از تکنولوژی پیشرفته در روند ساخت صفحات مثبت آنن به دست آمده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر، کاتالوگ، درخواست مشخصات، پیش فاکتور و... در رابطه با فروش باطری لیفتراک ، باطری لیفتراک برقی ، قیمت باطری لیفتراک با شماره تلفن و همراه زیر تماس بگیرید یا درخواست خود را ازز  طریق فرم ارسال پیام زیر، ارسال نمایید.

041-35576173

041-35576174

 

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر راجب شرکت تولیدی هاوکر و دریافت کاتالوگ محصولات این شرکت می توانید به سایت این کمپانی به آدرس زیر مراجعه نمایید.

www.enersys-hawker.com

 

ماشین آلات صنعتی هبلکس

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی